עורך דין פלילי במרכז – למצוא מקצוען אמין

עורך דין פלילי במרכז – למצוא מקצוען אמין

אם אתם זקוקים לעורך דין פלילי, כיצד מוצאים מקצוען בתחום זה במהירות? איך תבטיחו שהוא אכן בעל מקצוע אמין? אלה כמה הסברים בסיסיים ועצות מעשיות, שיסייעו לכם לעשות זאת. לשם ההסבר, נניח שאנו מדברים על חיפוש עורך דין פלילי במרכז הארץ. 

עורך דין פלילי בחיפה

עורך דין פלילי במרכז – למצוא מקצוען אמין

אם אתם זקוקים לעורך דין פלילי, כיצד מוצאים מקצוען בתחום זה במהירות? איך תבטיחו שהוא אכן בעל מקצוע אמין? אלה כמה הסברים בסיסיים ועצות מעשיות, שיסייעו לכם לעשות זאת. לשם ההסבר, נניח שאנו מדברים על חיפוש עורך דין פלילי במרכז הארץ. 

עורך דין פלילי במרכז – באילו תחומים הוא מטפל?

עולם המשפט מחולק כידוע לנישות שונות. התחום הפלילי הוא תחום שעוסק בשלושת הנושאים העיקריים הבאים:

  • עבירות אלימות – כגון רצח, תקיפה או אלימות במשפחה.
  • עבירות רכוש – כגון גניבת רכב או פריצה.
  • עבירות תנועה – כגון מהירות מופרזת אולי לא חשבתם על עבירות תנועה בצורה כזו, אך גם הן עשויות להיות עברה פלילית.

התחום הפלילי כרוך בתהליכים רבי שלבים, של חקירה במשטרה, הגשת תביעה ומשפט. אם נסתכל על כך יותר "מקרוב", מדובר על שלבים כגון הגשת תלונה, חקירת המקרה, העמדה לדין, קיום שימוע, מעצר, שמיעת טענות מקדמיות, שלב ההוכחות במשפט ושלב של סיכומים. אחרי המשפט עשויים להיות הגשת ערעור ואף קיום משפט חוזר. כך שמדובר על תחום רחב למדי, שבמסגרתו עורך הדין נדרש לכל אורך הדרך.

 

    לייעוץ משפטי:

    במבט על – החשיבות הגדולה

    מעצם טבעו של התחום הפלילי, האופן שבו התיק מתפתח עשוי להיות משמעותי מאוד ואפילו גורלי. לכן, בחירת עורך דין פלילי מקצועי ואמין, משמעותית כל כך. ישנו היבט הרישום הפלילי, אשר משפיע על היכולת להתקבל לעבודות מסוימות ועל היבטים נוספים בחיים. ישנה אפשרות של מאסר וגם אפשרות ממשית של פגיעה בשמו הטוב של האדם. כך שזה לא דבר של מה בכך, אשר ניתן לפתרון באמצעי פשוט כגון תשלום קנס. מה גם, שהאדם הממוצע איננו עבריין והוא אינו מנוסה במצבים כאלה. התשובה לכך, היא הסתייעות בניסיון ובידע העשירים, של עורך דין אשר מתמחה בעברות פליליות.

     

    עורך דין פלילי במרכז הארץ – מה הוא יעשה עבורכם?

    עורך דין פלילי מסייע בהתמצאות בהליכים המיוחדים שכרוכים במעצר, חקירה, כתב אישום ומשפט פלילי. בעזרתו, ניתן להבין טוב יותר לקראת מה הולכים, להכיר את זכויותיכם ולדעת לתפקד בצורה האופטימאלית. בין השאר, עורך הדין מסייע ב

    • מעצר – ליווי וייעוץ לגבי הליכי המעצר, הארכות מעצר, שחרור בערובה.
    • חקירה – ייעוץ לקראת החקירה.
    • הגשת כתב אישום – ייעוץ וייצוג בשימוע שלפניה.
    • בבית המשפט – ייצוג בבית משפט, הגשת ערעורים ועוד.
    • במצבים מיוחדים – עורך הדין חשוב גם עבור ייעוץ לגבי מצבים ונושאים מיוחדים שעשויים לעלות בהקשר זה. למשל עבודות שרות, קצין מבחן או בדיקת פוליגרף.

    בעקבות הטיפול המקצועי על ידי עורך דין, עשויים להגיע לתוצאות של הפחתת העונש ואף זיכוי או  סגירת תיק פלילי.

     

    ייצוג נפגעי עבירה

    חשוב לציין, שעורך דין פלילי מייצג גם נפגעי עבירות. הדבר עשוי להידרש במסגרת תביעת פיצויים אזרחית (המדינה לא מפצה נפגעי עברה). גם בהליך הפלילי הרגיל סביב העברה, ישנו צורך לשמור על זכויות הנפגעים. לרוב, הנפגעים לא מודעים לזכויות אלה והרשויות לא תמיד מעדכנות אותם בנידון. כמה דוגמאות לכך, הן

    • עדכונים – היבט של עדכון הנפגע על התקדמות המשפט, זכות לעיין בכתב האישום ועוד.
    • הגנה – יש מצבים, שבהם רלוונטית הגנה מפגיעה נוספת.
    • ליווי אישי – לעתים אפשרי ליווי בחקירה.
    • הבעת עמדות – זכות הבעת עמדה לגבי היבטים שונים במשפט.
    • פרטיות – ישנם היבטי פרטיות ואיסור פרסום.

     

    עורכי דין פלילי במרכז – חיפוש והתמקדות

    דרך נפוצה מאוד לאתר בעלי מקצוע, כולל עורכי דין פליליים, היא לבצע חיפוש ברשת האינטרנט. אם אתם מחפשים למשל עורך דין פלילי במרכז הארץ, סביר שתחפשו בעזרת מילים כגון עורכי דין פלילי במרכז. קרבה לעורך הדין משמעותית משתי בחינות לפחות. מחד, יכולתכם להגיע אליו לפגישות. מאידך, יכולתו להגיע אליכם אם אתם במעצר. אלא שחיפוש עורכי דין במרכז, יניב בוודאות היקף תוצאות גדול מאוד. אז כיצד מתמקדים?

     

    מה עוד חשוב באיתור עורך דין פלילי?

    בסינון עורכי הדין לשם בחירת המתאים לכם ביותר, כדאי לשים לב לנקודות הבאות:

    • מעבר על האתר – מקור מידע בסיסי ושימושי מאוד, הוא כמובן אתר עורך הדין.
    • התמחות – חפשו עורך דין עם התמחות בתחום הפלילי. במיוחד בתחום המשנה של המשפט הפלילי שבו מדובר במקרה שלכם.
    • חוות דעת – חוות דעת על עורך דין או משרד עריכת דין, ניתן למצוא באתר או בחיפוש חופשי עם שם עורך הדין. כידוע, כדאי להיזהר לגבי חוות דעת כאלה, שאינן בהכרח אובייקטיביות. לטוב או לרע. הטוב ביותר, הוא מצב שבו יש לכם חוות דעת מאנשים שאתם מכירים אישית.
    • התשלום – התשלום לעורך הדין בדרך כלל לא נמוך והוא גם עשוי להיות בנוי בצורות שונות. פגישת ייעוץ עשויה להיות בתשלום קבוע חד פעמי. ההמשך, בתשלום לפי שעות או בצורה אחרת. חשוב גם לקחת בחשבון, שעשויים להיות כמה וכמה שלבים בהמשך ולא בטוח האם וכמה הם יהיו. כך שכדאי להבהיר את הדברים מראש ככל שניתן, כולל לבקש לדעת סדרי גודל. חשוב לסכם את הדברים בכתב, בכדי למנוע אי הבנות בהמשך. וודאי שלא תרצו לגלות שאתם משלמים הרבה יותר מכפי שחשבתם או לעבור לעורך דין אחר, באמצע הליך משפטי קריטי.
    • מוניטין – יש עורכי דין ומשרדי עריכת דין יותר יוקרתיים ויש שפחות. ניחשתם נכון, שמשרד יותר יוקרתי, עשוי בהחלט לדרוש תשלום גבוה יותר.
    • רקע מקצועי – רקע מקצועי מבחינת מקום לימודים ומקום התמחות. לעתים ישנו גם רקע אחר משמעותי, למשל משרות במשטרה.
    • התרשמות אישית – התרשמות אישית חיונית במילא והיא תתבטא בפגישה. הרי לא תסכמו עם עורך דין סתם כך בטלפון. למעשה, ההתרשמות היא כבר מהאינטראקציה הראשונה, אשר אכן עשויה להיות טלפונית או באימייל. כבר בשלב זה ובכלל, תוכלו להתרשם מהזמינות, מתשובות ברורות שאתם מקבלים, עמידה בזמנים שקבעתם וכדומה.

     

    טיפים שימושיים

    מעבר לנקודות המפתח האלה, כדאי לקחת בחשבון גם את העצות הבאות:

    • מי יהיה האחראי – מי יהיה האחראי עליכם בפועל? אם מדובר בעורך דין אחד בפני עצמו, ברור שהוא יטפל בכל. אם מדובר על משרד עורכי דין, מי שעומד בראשו או מי שיפגוש אתכם לראשונה, הוא לא בהכרח מי שיטפל בתיק בהמשך. זו היא נקודה חשובה, מאחר שבמשרדי עורכי דין יש גם זוטרים ומתמחים. הם עשויים להיות באופן אישי ברמה גבוהה מאוד, אבל עדיין חסרי ניסיון מספיק.
    • זהירות מתחזיות חד משמעיות – משפט איננו מדע מדויק ומהלכו לא נקבע באופן בלעדי על ידי עורך הדין שלכם. לכן, גם אין כאן נוסחה חד משמעית לקביעת התוצאה. כך שלא מקצועי מצד עורך דין להבטיח לכם בוודאות או קרוב לכך, הגעה לתוצאה מסוימת. כדאי לראות בכך "נורה אדומה".
    • נוחות הגעה – נוחות הגעה שלכם אל עורך הדין. עורך דין פלילי במרכז עשוי להימצא בלב אזור עמוס למדי מבחינת תנועה ומציאת חניה. דווקא ריבוי בעלי המקצוע במרכז, מאפשר לכם לקחת בחשבון, אפילו נקודות משניות כאלה.

    לשיחה עם עו"ד דילוג לתוכן